Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Khamis, 20 Januari 2011

Tipu Daya Sang Blogger PENIPU!!


Assalamualaikum w.b.t...

Aku sebagai blogger sejati !! << sejati ker??
ingin membantu serta menyebarkan benda benda penting 
agar blogger blogger baru macam kita tidak akan 
tertipu oleh blogger yang bermain kotor..
sebab sesetengah daripada blogger ni hanya 
tahu bermain kotor dengan menggunakan ShoutBox !!
untuk meningkatkan traffik
serta untuk menggaut keuntungan untuk mereka..
Jika korang nak ketahui lebih lanjut.. boleh layari di blog Pendekar Berkuda !!

bak kata pepatah..
 ' Sepandai pandai tupai melompat, akhirnya jatuh ke tanah jua '
pepatah melayu ni sesuai kita awardkan pada mereka 
yang bertindak kejam, dengan menipu kita..

ada sorang atau duaorang yang buat seperti tu kat blog aku..
yang lain lain aku tak pasti la..
yang aku akan listkan nanti, 
mungkin ada diantara mereka, yang korang kenal..
dan tak sangka mereka berbuat demikian kan??

Ni list Si Penipu kita !!
  1. Newbie
  2. Kasim Ahmad (BulanPurnama | MariLompat)
  3. Innovator - 
  4. Joe -
  5. Fashion Girl
  6. SK-Sembang Kosong 
  7. Popolita
  8. Cilupbah
  9. Anggur
  10. Melati Putih
  11. Cahaya Cinta
  12. Suhaisweet
  13. GetMovie124
  14. Umar Yang Cute 
  15. Blur a.k.a Jiwa Kacau 
  16. Syamsid - 
  17. Joe a.k.a Faizol-1

Pada pendapat korang,
 apa yang patut kita lakukan terhadap mereka ni??
buangkan list follower mereka?
banned kan mereka daripada geng blogger malaysia...
anggap mereka bukan sebagai blogger lagi?
semua atas kehendak korang sendiri..
pada aku, bukan kejam la..
tapi sebagai pengajaran terhadap mereka..
buangkan mereka daripada list follower, dan jangan layari blog blog mereka lagi..
aku sebagai blogger baru,
pun tak ada lah nak kejar traffik sangat,
sapa yang sudi jenguk blog aku, alhamdulilah..
aku terima sangat..
tapi kalau dah menipu semata mata mahukan duit.. teruk la tu...
kita sebagai blogger..
Renung renungkan la..
dan selamat beramal..
kita berblogging dan blogwalking biar la Jujur k..

p/s: ini juga pengajaran pada aku sebagai blogger baru...
tu la akibat nya terlalu kejarkan traffik, sehingga tidak fikirkan akibat yang akan menimpa kita..

2 Kepochi:

Taufan Ribut berkata...

gile femes ni sumer..

Punca Utama | PU berkata...

@Taufan

Bro, diorang nak sangat traffik.. kitaorg tolong upkan traffik diorang.. apa salah kita tolong menolongkan, kita dapat pahala.. daripada diorang yang menipu dapat dosa.. betul tak??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...