Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Ahad, 23 Januari 2011

Adakah Aku Berputus Asa !! OMG !!


Assalamualaikum w.b.t...

adakah aku berputus asa sekarang... 
Oh !! Tidak !!!

aku pantang kalau cepat berputus asa...
apa salah nya kalau kita berusaha lebih kan??
dan sekarang aku dah nampak hasil nya..
walaupun tak banyak tetapi sekurang kurang nya..
ada la juga kan?? daripada tak ada...


hanya RM 0.25 !!!
Alhamdulilah dengan apa yang kita ada...
yerla.. sekurang kurang nya nampak hasil
bila kita berkarya..cewaahh.. ayat macam siot jerk...
dengan berkat usaha, kesabaran serta bantuan blogger blogger yang lebih lama daripada aku...
thanks a lot la pada korang k...
betul kata blogger blogger Otai !!
kesabaran dan usaha itu penting..
pada blogger blogger baru tu,
usaha dan sabar tu biar lebih sikit..
nanti korang akan nampak nya hasil tu.. jangan risau..
cuma hasil tu cepat atau lambat jer...

To Bro Pucheh :
betul la apa yang bro cakap tu.. thanks k..hehehe



p/s: yeahh, aku akan tambahkan usaha aku untuk berjaya sebagai Blogger terbaek..haha
aku blogging bukan semata mata mahukan duit..
tapi mahukan kepuasan.. tapi kalau dah rezeki tu, 
aku tetap terima.. Alhamdulilah..hehe

2 Kepochi:

nazrul ashraff berkata...

ecece..duit tetap nk gak..huhu..=)

1ns4n b14s4 berkata...

hehehe..
aku byk lgi.. 3 kupang..
lebih 5 dik.. hahaha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...