Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Jumaat, 14 Januari 2011

Terminal Bersepadu Selatan - Bandar Tasik Selatan !!


Assalamualaikum w.b.t..

TBS-BTS !!
kalau aku balik dari sepang ke ampang...
mesti nampak terminal serba indah ni...
yerla geng...
kalau korang tengok dari jauh.. dah macam terminal lapangan terbang..
tindakan membina Terminal ini juga..
dapat meningkatkan penggunaan perkhidmatan awam..
tetapi, kalau perkhidmatan awam tidak ditingkatkan juga tak bagus la..
biar la, perkhidmatan dan kemudahan ditingkatkan seiring..
itu lagi bagus...

dari sumber yang diketahui..
Terminal Bersatu Selatan ni,
berciri cirikan umpama lapangan terbang..
Terminal ini juga dilengkapi kemudahan yang tidak ada pada terminal yang lain..
(bagus juga macam tu)
kalau korang lalu kat MRR2,
korang mesti perasan, banyak laluan 'flyover'..
itu adalah laluan khas untuk bas ke lebuh raya..
so, tak ada la bas perlu bersesak sesak di jalan jalan bandar..hehe
sebab diorang dah ada laluan sendiri kan..
apa-apapun, dengar cerita,
TBS ini akan dirasmikan pada bulan hadapan..
semoga, pada penumpang penumpang yang nak menggunakan perkhidmatan terbaik
guna la Terminal Bersatu Selatan yang berada di Bandar Tasik Selatan..

TBS = BTS
hampir hampir je kan?

p/s: nanti aku nak pergi sana la.. nak tengok kemudahan yang disediakan untuk kita..
nanti kita ramai ramai balik kampung guna bas k..hehe

1 Kepochi:

Mknace berkata...

:):):)
terbaeekkk!!!!

singgah dari mknace unlimited

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...