Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Selasa, 18 Januari 2011

AKU INI LELAKI .. LELAKI INI ?



Caranya .. cam biasa .. mudah jer ..buat satu entri :
  1. Letak header blog BEN ASHAARI
    [ DONE ]

  2. Tajuk AKU INI LELAKI .. LELAKI INI ? dan linkkan ke entri ini ..
    [ DONE ]

  3. Pendapat anda mengenai wanita masa kini .. Citarasa anda ? Wanita pilihan anda .... Wanita yang berjaya , yang patut dicontohi oleh wanita sekarang pada pendapat anda .. Semua ini tidak kurang dari 100 patah perkataan ..
    [ DONE ]
    pada pendapat aku la, wanita kini lebih berjaya daripada lelaki sendiri...
    ini tak bermakna lelaki sekarang PEMALAS.. sebab kita perlu ambil melalui fakta..
    bukan auta... cuba korang tengok kat universiti, siapa lebih ramai...
    dan yang berjaya sekarang totaly wanita..
    wanita zaman dahulu dengan wanita zaman sekarang.. totaly difference !!
    korang tak percaya, percaya lah !! 
    kenapa aku sokong wanita bagai nak rak sedangkan aku adalah lelaki..
    sebab wanita yang aku sanjungi sekarang adalah my mom..
    Beliau adalah wanita bagi aku adalah wanita paling berjaya..
    dan wanita paling penyayang...
    segala cabaran dan dugaan, beliau dapat harungi bersama sama
    anak anak nya.. hehehe << sedih la pulak !!
    apa apa pun, hargai la seorang insan bernama wanita aka ibu korang..hehehe
    sementara mereka masih hidup !!

  4. Nasihat untuk anak anak gadis zaman sekarang ..
    [ DONE ]
    jangan terlalu mengikut trend trend zaman sekarang
    yang akan menghancurkan masa depan korang sendiri..
    jaga lah maruah korang sebaik baik nya...
    jangan lah makan rayuan daripada seorang lelaki yang bergelar BUAYA !!
    dan jangan salahkan semua pada lelaki.. 
    sebab hanya sesetengah lelaki sahaja yang buat masalah..
    bak kata pepatah, ' setandan pisang tak semua nya busuk'
    betul tak?? hehe

  5. Sila tinggalkan url entri  anda di ruangan komen...

    [ DONE ]

    p/s: akhirnya selesai juga penulisan BM pada awal tahun 2011..hahaha
    korang nak join... boleh jerk...
    korang boleh klik kat sini.

4 Kepochi:

Syafiq Rosli berkata...

nice one bro..

NOOR FATIN berkata...

ibu wanita yang paling kita sanjungi :)

Punca Utama | PU berkata...

@Syafiq Rosli

Thanks, jenguk2 la selalu..hehehe

Punca Utama | PU berkata...

@NOOR FATIN

yup, wanita yang wajib kita kagumi...
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...