Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Jumaat, 14 Januari 2011

Semenjak.. dua menjak.. tiga menjak ni...


Assalamualaikum w.b.t ..

Sekarang ni, blog blog kini panas mengenai copy & paste..
sehingga, blogger A benggang dengan Blogger C&P (Copy&Paste)
pada aku, blogger bloger yang hanya tahu C&P ini, 
akan menyebabkan blogger blogger baru yang lain..
seperti aku akan terkena tempias nya..
walaupun aku ini, rajin juga blogwalking..
dan terjumpa entri entri yang menarik..
aku akan mohon share dengan owner..
dan akan buat backlink...
pada aku, pada blogger blogger baru...
tak perlu la nak C&P 100% dari blogger yang lebih popular seperti 
brader Joegrimjow ,Brader BenAshaari , dan ramai lagi yang masih aku belum kenali..

ada juga dari cik DeQdeq kita..
yang benggang dengan seorang blogger baru..maybe la..
pasal, dalam blog blogger baru tu,
hampir ke semua entri adalah C&P..
ini entri dari cik DeQdeq kita. 
klik sini.. best taw !!hehe

tak salah kalau kita nak copy paste..
sebab kita sekadar nak berkongsi pendapat..
pada aku yang sebagai blogger baru...
kadang kadang malu juga.. bercampur baur dengan risau..
' disebabkan nila setitik, rosak susu sebelanga '

sekurang kurang nya..
kasi la backlink pada owner tersebut..
baru la kejadian seumpama ni tidak berlaku...

p/s: harap sama sama lah kita mengambil ikhtibar yea..
kenapa aku macam pakar kaunseling lak erk..hahaha

0 Kepochi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...