Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Selasa, 4 Januari 2011

BlackBerry !! Mana satu nih !!


Assalamualaikum w.b.t .. pada semua blogger2 yang aku sygi..
sayang tu...tak tipu erk..hehehe

sekarang aku dilanda masalah kekeliruan untuk memilih..
model BB aka Blackberry yang menjadi kegilaan ramai...
agak2 model mana yang menjadi pilihan ramai...
aku dah tengok semua model2 BB tu..
tapi tak tahu yang mana berkenan dihati..
ada yang cakap, kalau low budget ambil je BB curve..
kalau terlebih budget ambil je Bold @ Touch !! hahaha
al-maklumlah kan, kadang2 aku perlukan pandangan masing2...
especially to Blackberry users..
sebab diorang lebih pakar mengenai bab2 Blackberry ni..

ikutkan hati nak ambil je Blackberry Curve 9300..
yerla... bak kata pepatah..
" ukur baju di badan sendiri "
ikutla kemampuan diri sendirikan..hehehe
jangan hanya tahu bergaya.. sedangkan tak ada duit..hehehe

apa2pun.. thanks la pada korang yang sudi melawat blog2 aku yang tak seberapa..
al-maklum la..baru je menceburi bidang ini.. apa2 pun.. Have a great day !!


p/s: pada pengguna2 setia Blackberry tu.. den minta korang dapat beri pendapat pada den..hehe

0 Kepochi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...