Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Ahad, 2 Januari 2011

Tido !! Tido !!


Assalamualaikum w.b.t ...
Pada semua blogger2 tu pergi la tido...
aku ni saja dok gatal tangan buat posting entah apa2 kan ??
yerla... boring tak tahu nak buat apa..
semua orang kat rumah dah tido..tinggal aku jer belum tido lagi...
dah macam musang berjaga malam..
tu la, siang lama sangat tido... tu jadi nyer...

Apa2 pun esok aku dah nak balik rumah sewa..
Good bye my sweet home...
the best place in the world la..
Of course, korang pun macam aku juga...
everything complete laa.. makanan ada..
entah apa2 la aku ni...dok fikir makan jer?hahaha
yang paling sedih nak tinggalkan katil kesayangan aku ni...
hahahaha ~
apa2pun see you tomorrow la... dah la esok kerja malam...
paisey jerk...hehehe
Good night guys... kita sambung esok la erk...


p/s: tido.. tido.. tido... esok pagi2 ada hal nak kena settle...bubye..









0 Kepochi:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...