Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Rabu, 26 Januari 2011

OMG !! Ingat kau LAYAK !!


Assalamualaikum w.b.t..

Lakar sejarah guna khidmat vokalis Indonesia 

KUALA LUMPUR: Vokalis dan pengasas kumpulan Dewa, Ahmad Dhani, dari Indonesia dipilih sebagai pengetua Akademi Fantasia (AF) musim ke-9 yang akan memulakan siarannya April depan. 

Wahai Pihak Astro,
kat Malaysia ni tak ada lagi ke 
manusia yang layak jadi pengetua AF9 !!
walaupun aku bukan peminat setia Akademi Fantasia (AF)
nampak sangat nak menjatuhkan martabat seni di Malaysia
secara halus.. ramai lebih layak.
seperti :-


Dato Siti Nurhaliza


Anita Sarawak


Ramli Ms


Dato Syarifah Aini

Kenapa perlu agung agungkan Artis Luar !!
kurang hebat ke Artis Malaysia...
bukan aku ni penyokong tegar dalam bidang hiburan..
tapi itu adalah pandangan aku...

p/s: kenapa orang tak reti menghargai artis artis malaysia,
adakah Artis luar tu baik sangat, langsung tak pernah nampak kesalahan diorang..
hanya kita ni nampak kesalahan artis Malaysia..
sorry kalau aku terlebih emo !!

2 Kepochi:

Nazrul Ashraff berkata...

saya sokong anda

lalink7 berkata...

betol2...apelaa...konon nak wat kelainan le sangat...harap pihak AF ade sabab musabab yg penting untuk diperihalkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...