Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

My Loyal Followers !!

Sabtu, 15 Januari 2011

NUFFNANG aku sudah MELETOP !!



Assalamualaikum w.b.t..

Meletop sudah Nuffnang aku...
buat entri nak meletop jer..
apa apa pun aku jeles dengan blogger blogger yang dapat earning Nuffnang.
Turn aku bila pulak...
apa apa pun, aku harus la berusaha lebih keras untuk 
menjadi blogger yang berjaya...
lagipun aku menerjun ke arena blogging ni..
bukan semata mata mahukan keuntungan,
tapi sekadar mengisi masa lapang yang ada..
dan sekadar ingin menambah pengalaman berblogging...
tak gitu kan??

Pada aku maybe termasuk semua blogger blogger baru mahupun lama,
mesti bersependapat dengan aku.. betul tak?
mungkin cara penulisan aku ini belum perfect..
dan masih perlu diperbaiki..
biasa la geng.. blogger newbie macam aku..
apa apa pun, usaha itu tangga kejayaan kan??

Caiyok caiyok untuk aku...
pada blogger blogger baru macam aku ni..
apa tunggu lagi, Ayuh !! kita gegarkan dunia blogger ni !!

To Nuffnang:
I Love You so Much la...
( Kena la puji sikit kan )
hehehe ~



p/s: para blogger baru mahupun lama, jangan lupa kongsi pendapat
dengan aku... hehehe 
Seronok tengok blogger blogger yang berjaya seperti BenAshaari , Jowgrimjow dan ramai lagi..hehe

4 Kepochi:

hasni berkata...

nak duit nuffnang kena rajin update blog,entry kena best,n kena rajin melawat blog orang
tu pndpt cik hasni
tp semua tu la y cikhasni malas nk buat
bukan apa
blog walking perlukan bnyk ms
n masalah yang cikhasni xda
huhu
newey
all da best k!

Punca Utama | PU berkata...

@Hasni

thanks beri pendapat... apa apa pun, tipu la kalau kita tak nak duit dari nuffnangkan?? tapi kita sebagai blogger maukan kepuasan @ mata duitan.. pada PU juga, hanya mau keseronokan berblogging.. kalau dapat duit dari nuffnang alhamdulilah..hehehe

Unknown berkata...

salam, kekalkan keseronokkan berblogger, lepas tu InsyaAllah, rezeki akan datang....

Qib berkata...

yuu.
hehe
insyaallah lama3 ada ar tuu

kita ni floow balik taw
lain kali singgah la blog saya KOMEN, LIke ke apa ker, SHOUT ke,

I will do the same :)

happy blogging

Tengs follow blog kita

|SYOK sendiri|Siapa RAGAD WALEED AL KURDI? |

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...